Torstein og Maksym videre til andre runde i Abelkonkurransen

Elevene våre Torstein Barvik Molstad på Vg2 og Maksym Koval på Vg1 kvalifiserte seg videre til andre runde i Abelkonkurransen som finner sted nå i januar.

Ledergruppa på samling

Denne uka har ledergruppa vært på skoleledersamling for videregående skoler i Innlandet fylkeskommune. Det ble to interessante dager med viktig tematikk som elevmedvirkning, involverende endringsledelse og ny opplæringslov.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Oppdrag ønskes!

Elever på teknologi- og industrifag på Hadeland videregående skole ønsker seg flere prosjekter innen lette kjøretøy og industriteknologi.

Digitalt foreldremøte om rus i sosiale medier

Vi ønsker å informere om et digitalt foreldremøte om rus i sosiale medier onsdag 22. november, i regi av Politiet i Oslo, Asker og Bærum.

Kiwi Nattcup: en suksessoppskrift

Forrige helg gikk årets Kiwi Nattcup av stabelen. Tusen takk til de elevene som arrangerte et prikkfritt arrangement for så mange besøkende!

Sjur videre i Biologiolympiade

Elevene i programfaget biologi på Vg3 har deltatt i første runde av årets norske biologiolympiade. Sjur Raastad Kjørven kvalifiserte seg til runde to.

Foredrag om "Gutta på skauen"

Denne uka var noen av elevene våre på et interessant foredrag om “Gutta på skauen” med Ivar Fjærtoft og Per Olav Grini.

Velkommen til Kiwi Nattcup 10. - 11. november

Vi inviterer til Kiwi Nattcup ved Hadeland videregående skole helga 10. - 11. november! Dette er en futsalturnering for, av og med elever, med et bredt utvalg med aktiviteter og underholdning.

Velkommen til foreldremøter på Hadeland videregående skole!

Vi inviterer til foreldremøter for alle foresatte til elever på Vg1 og Vg2 nå i september. Les saken for å se mer om aktuelle datoer og innhold.