Velkommen til foreldremøter på Hadeland videregående skole!

Vi inviterer til foreldremøter for alle foresatte til elever på Vg1 og Vg2 nå i september. Les saken for å se mer om aktuelle datoer og innhold.

Resultatene for skolevalget på HVS

Forrige uke gjennomførte vi skolevalg på HVS. Det ble en lærerik og morsom seanse. Les mer om resultatene her.

Velkommen til skolestart høsten 2023

Mandag 21. august 2023 starter et nytt skoleår.  Her finner dere nyttig informasjon om skolestart.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Utsendelse av vitnemål

For avgangselever vil vitnemål og kompetansebevis bli sendt ut i løpet av uke 26.

God sommer!

Vi ønsker alle våre elever og ansatte en riktig god sommer!

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

Størenslunden i ny drakt

Våre elever på bygg- og anleggsteknikk hjelper til i disse dager til at Størenslunden skal få et realt ansiktsløft.

Elevene på bygg bygger for deg!

Byggklassen på Hadeland vgs ønsker flere byggeoppdrag for neste skoleår og lager produkter på bestilling.

Tale i anledning den internasjonale kvinnedagen

8. mars ble kvinnedagen markert, og Jona Kvale Svenbalrud holdt en imponerende appell foran skolens elever.