Registrering av pårørende for elever over 18 år

Elever over 18 år kan nå registrere kontaktinformasjon til pårørende, slik at skolen kan kontakte dem ved en krise.

Samarbeidsprosjekt Ung Restaurant

Denne uka braker det løs med et nytt samarbeidsprosjekt kalt Ung Restaurant Hadeland 2024!

Russestyret inviterer til foresattmøte

Russestyret ved Hadeland videregående skole ønsker å invitere til dialogmøte med foresatte torsdag 10. oktober.

Kantineerklæringen er vedtatt

Russestyret er nå valgt. Ett av de første tiltakene de har iverksatt, er å vedta kantineerklæringen som skal gjelde for fellesområdet på Hadeland videregående skole.

Innføring av tofaktor-pålogging

Fra skolestart innfører vi tofaktor-autentisering for alle elever – for å beskytte personlige data og skolens systemer.

Russ og endret avgangsfeiring

Er du foresatt som vil vite mer om endret avgangsfeiring? Les om tiltakene som gjør avgangsfeiringen mer inkluderende.

Besøk på Stortinget med prosjektet NASA Hunch

Representanter fra Hadeland vgs har vært på besøk på Stortinget for å legge fram arbeidet med prosjektet NASA Hunch.

Kombinasjonsklassetilbud ved Hadeland videregående skole

Høsten 2024 starter Hadeland videregående skole opp med et nytt tilbud for minoritetsspråklige elever.

Gratulerer til Kasper med Pierre de Coubertin-prisen for 2024!

Kasper Watz-Stubberud fikk denne uka utdelt Pierre de Coubertin-prisen 2024 i en høytidelig seremoni på Maihaugen.

Tester ut ny eksamensform

En langtidsoppgave kan erstatte dagens eksamen. Hadeland vgs er én av flere pilotskoler som tester ut den nye formen.