Innføring av tofaktor-pålogging

Fra skolestart innfører vi tofaktor-autentisering for alle elever – for å beskytte personlige data og skolens systemer.

Sommerstengt

Skolen er sommerstengt i uke 28, 29 og 30. Telefon og e-post er ubemannet i denne perioden.

Velkommen til skolestart høsten 2024!

Mandag 19. august 2024 starter et nytt skoleår. Her finner du nyttig informasjon til skolestart.

Besøk på Stortinget med prosjektet NASA Hunch

Representanter fra Hadeland vgs har vært på besøk på Stortinget for å legge fram arbeidet med prosjektet NASA Hunch.

Kombinasjonsklassetilbud ved Hadeland videregående skole

Høsten 2024 starter Hadeland videregående skole opp med et nytt tilbud for minoritetsspråklige elever.

Gratulerer til Kasper med Pierre de Coubertin-prisen for 2024!

Kasper Watz-Stubberud fikk denne uka utdelt Pierre de Coubertin-prisen 2024 i en høytidelig seremoni på Maihaugen.

Tester ut ny eksamensform

En langtidsoppgave kan erstatte dagens eksamen. Hadeland vgs er én av flere pilotskoler som tester ut den nye formen i regi av Utdanningsdirektoratet.

Si din mening om ny skole- og tilbudsstruktur

Ny framtidig skole- og tilbudsstruktur er på høring til 31. august 2024.

NASA kommer til Norge - eller rettere sagt, Hadeland vgs!

TIF-avdelingen fikk storfint besøk og elevene fikk snakke om hvordan de har skapt produkter som skal sendes ut i verdensrommet via samarbeidsprosjektet NASA HUNCH.

Pallplass i Innlandsmesterskapet for industrimekaniker

Vi gratulerer til Daniel Fiskevold Koll som ble nummer tre i Innlandsmesterskapet for industrimekaniker!