Velkommen til Kiwi Nattcup 10. - 11. november

Vi inviterer til Kiwi Nattcup ved Hadeland videregående skole helga 10. - 11. november! Dette er en futsalturnering for, av og med elever, med et bredt utvalg med aktiviteter og underholdning.

Kiwi Nattcup 2023 - Klikk for stort bildeKiwi Nattcup 2023 Hege Linnerud Næss

Går du på videregående skole og er du glad i å se på eller spille fotball? Da er dette det perfekte arrangementet for deg!

Sterk konkurranse

Samle alle vennene dine og meld dere på! Det er bare elever på videregående som kan spille og delta, men alle aldre er inviterte som publikum. Det blir også flere aktiviteter og underholdning i løpet av helga. De første kampene starter fredag morgen, 10. november. Deretter går kampene helt frem til lørdag formiddag.

Spennende sluttspill

Nattcup er en futsalturnering med kontinuerlige kamper gjennom hele døgnet. Det tilbys overnatting i klasserom for påmeldte fotball-lag. Turneringen vil deles opp i A- og B-serie for både jenter og gutter. Det vil være to serier: A-serien for toppede skolelag, og B-serien for 2. lag og kompislag fra videregående skoler.  A- og B-sluttspillet vil ha profesjonelle dommere.

Påmelding

Et lag kan bestå av mellom 5 til 9 spillere, pluss en-to trenere. Påmeldinger skal gjøres via appen Profixio: https://www.profixio.com/app/kiwi-nattcup-2023

1. Last ned appen i App Store eller Playbutikk, eller bruk lenken ovenfor.
  2. Dersom du bruker app: Søk «Kiwi Nattcup 2023» og velg 10-11. november 2023 Gran
  3. Trykk «Meld på lag» og logg inn/opprett bruker.
  4. Fyll ut informasjon om laget, blant annet navn på alle spillere.
  5. Velg hvilken serie laget skal være i, enten A eller B.
  6. Fyll ut resterende informasjon og velg lagleder og navn på laget.
  7. Bekreft påmelding, og betalingen vil komme på faktura på e-post.
  8. Frist: 3. November 2023. Dere gjør det veldig mye enklere for oss om dere melder på lag i god tid før fristen!

• Lag: 1500,- (inkludert trener)
  • Pakkepris 2500,- for et guttelag og et jentelag fra samme skole (gjelder ikke lag fra Hadeland VGS)
  • Tilskuerpris vil komme nærmere arrangementet. Følg med på Facebook/Instagram for videre beskjed: @kiwi_nattcup2023.

Har du spørsmål? Ta kontakt på telefon 921 69 525. Vi kommer! Kommer du?

Buskerud vgs vant gutteklassen i 2022 - Klikk for stort bildeBuskerud vgs vant gutteklassen i 2022 HVS