Perledag på HVS

Elever på salg, service og reiseliv arrangerer perledag for alle ansatte og elever på skolen onsdag 31. januar mellom klokka 08.00 og 12.00.

Perling i kantina

Elever på salg, service og reiseliv perler armbånd til inntekt for en god sak. - Klikk for stort bildeElever på salg, service og reiseliv perler armbånd til inntekt for en god sak. Salg, service og reiseliv

Elever på salg, service og reiseliv inviterer til gratis perledag for alle elever og ansatte på Hadeland vgs. Arrangementet vil foregå i kantineområdet onsdag 31. januar mellom klokka 08.00 - 12.00. Alle er velkomne til å perle for å støtte kreftforeningen og organisasjonen Ung kreft.

Til inntekt for en god sak

Bli med på perling i kantina 31.01. - Klikk for stort bildeBli med på perling i kantina 31.01. Salg, service og reiseliv

Man kan være med og lage armbånd som vil bli solgt til inntekt for kreftforeningen. Man kan også kjøpe armbånd som du selv eller andre har perlet for 150 kr.  Elevene oppfordrer alle til å invitere med deg en venn, hvor man kan sitte sammen og perle for en god sak.

Tilsvarende arrangement på kvelden

Velkommen! - Klikk for stort bildeVelkommen! Salg, service og reiseliv

Elevene har også et tilsvarende arrangement på kvelden for foresatte og venner, hvor inntektene går til kreftforeningen og Ung kreft. På kvelden vil det også være muligheter for å kjøpe mat, drikke og andre godsaker. Perlekvelden er helt gratis, og vi håper flere tar med seg familien, venner og bekjente.

Velkommen!