Velkommen til foreldremøte på Vg1

Vi ønsker velkommen til foreldremøte for alle foresatte til elever på Vg1 studieforberedende og Vg1 yrkesfag tirsdag 6. februar fra klokka 18.00-20.00.

For Vg1 studieforberedende

Foresatte til elever på studiespesialisering, i henholdsvis 1STA, 1STB og 1STC, møter direkte i kultursalen for felles informasjon ved avdelingsledere og rådgiver.

Velkommen til foreldremøte på HVS. - Klikk for stort bildeVelkommen til foreldremøte på HVS. Reed Foto AS

Program:

• Statusrapport fra trinnet
  • Informasjon om valg av programfag og blokkskjema
  • Viktige datoer for søking til videregående skole
  • Karriereveiledning
  • Eksamen

På de andre utdanningsprogrammene på studieforberedende, medier og kommunikasjon, musikk, dans, drama, idrettsfag og helsearbeiderfag med studiekompetanse, møter foresatte direkte i klasserom sammen med kontaktlærer. Se oversikten under for hvor dere skal møte:

Utdanningsprogram  Klasse

Rom

Medier og kommunikasjon  1MEA  A124
Musikk, dans, drama  1MD-M  D237
Idrettsfag  1ID  B301
Helsearbeiderfag med studiekompetanse 1HO-N B235
Studiespesialisering  1STA  Kultursalen
 1STB  Kultursalen
 1STC  Kultursalen

For Vg1 yrkesfag

Foresatte til elever på yrkesfag møter direkte i auditoriet for felles informasjon ved avdelingsledere og yrkesfagskoordinator først. Etter den felles samlingen, går foresatte til hvert sitt utdanningsprogram. Se oversikten under for hvor dere skal møte:

Utdanningsprogram Klasse

Rom

Bygg- og anleggsteknikk 1BAA B106
 1BAB B106
Teknologi- og industrifag 1TIFA A177
 1TIFB B134
Elektro- og datateknologi 1ELA A127
 1ELB A126
Salg, service og reiseliv 1SRA og 1SRC A121
Restaurant- og matfag 1RMA B275 (restaurant)
Helse- og oppvekstfag 1HOA B237
 1HOB B231

Power Point blir lagt ut i etterkant av møtet. Foresatte kan parkere ved Gran ungdomsskole/idrettsparken, på "taket" av skolen ved tannklinikken eller på sørsiden av bygget bak Biltema.

Velkommen til oss!