NASA kommer til Norge - eller rettere sagt, Hadeland vgs!

Forrige uke fikk TIF-avdelingen storfint besøk. Elevene fikk snakke om hvordan de har skapt produkter som skal sendes ut i verdensrommet via samarbeidsprosjektet NASA HUNCH.

Eksamensdatoer for våren 2024

Her er oversikten over alle sentralt gitte skriftlige og muntlige eksamensdatoer.

Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Foreldremøte i forbindelse med tur til Nice, Frankrike

Mandag 8. april er det invitert til foreldremøte i anledning utvekslingstur med elever i fransk Vg2.

God påske!

Vi ønsker alle våre elever, lærere og ansatte en riktig god påskeferie!

Markering av verdensdagen for Downs syndrom

Verdensdagen for Downs syndrom feires den 21. mars hvert år. Vi oppfordrer alle elever og ansatte til å være med på markering av dagen med rockesokker for å fremheve mangfold!

Pallplass i Innlandsmesterskapet for industrimekaniker

Vi gratulerer til Daniel Fiskevold Koll som ble nummer tre i Innlandsmesterskapet for industrimekaniker!

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Nordisk samarbeidsprosjekt på HVS

Hadeland videregående skole er fra og med neste skoleår med i et nordisk samarbeidsprosjekt kalt NordUng, hvor hovedmålet er å innlemme det nordiske perspektivet i undervisningen.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.