Oppdrag ønskes!

Elever på teknologi- og industrifag på Hadeland videregående skole ønsker seg flere prosjekter innen lette kjøretøy og industriteknologi.

Elever på Vg2 kjøretøy ønsker seg oppdrag - Klikk for stort bildeElever på Vg2 kjøretøy ønsker seg oppdrag Hege Linnerud Næss

Elever på teknologi- og industrifag ønsker seg oppdrag innen fagområdene lette kjøretøy og industriteknologi.

Økt læring for elever på kjøretøy

Elevene på kjøretøy ønsker seg enkle og greie jobber hvor elevene får et økt læringsutbytte.

“Eksempler på oppdrag kan være arbeid på bremser, for- og bakstilling, registreringsskifte, montering av lys, eller service etter EU-kontroll. Kundene bør være litt tålmodige med oss, for vi kan bruke litt lengre tid enn vanlige verksteder, men vi får jobben gjort,” sier faglærer Steinar Raknerud.

Elevene lærer mye av å gjøre ulike serviceoppdrag.

“Vi kan skaffe deler, men kundene kan også ha med delene selv, hvis de ønsker det”, sier Raknerud.

Mekaniske oppdrag for elevene på industriteknologi

Elever på industriteknologi tar på seg mekaniske oppdrag. - Klikk for stort bildeElever på industriteknologi tar på seg mekaniske oppdrag. Hege Linnerud Næss

Elevene på industriteknologi er også åpne for prosjekter.

“Vi tar i mot mekaniske oppdrag som sveising, dreiing, reparasjoner av utstyr, men også produksjon av forskjellige artikler,” forteller faglærer Kjell André Knutsen.

Ta kontakt

Høres dette interessant ut? Ved interesse, ta kontakt med:

Faglærer Vg2 kjøretøy, Steinar Raknerud

E-post: sterak@Innlandetfylke.no