Staselig besøk av kunnskapsministeren

I dag fikk vi besøk av selveste kunnskapsministeren Tonje Brenna, som i likhet med Jonas Gahr Støre, trivdes best på kjøkkenet vårt.

Vi markerer verdensdagen for psykisk helse

Elevtjenesten ved Hadeland videregående skole markerer Verdensdagen for psykisk helse gjennom hele uke 40. Vi har fokus på "Hygge i bygget" med ulike aktiviteter som bidrar til et inkluderende felleskap.

Dybdelærende realfagsatsing

Våre Vg1-elever på studiespesialiserende utdanningsprogram blir dette skoleåret med i en nasjonal realfagssatsing kalt Lektor2-ordningen.

Statsministerbesøk på Hadeland videregående skole

I dag fikk vi besøk av selveste statsminister Jonas Gahr Støre. Statsministeren var raus med både selfier og satte av tid til samtaler med elevene våre.

Elever på workshop med nyttig praksislæring

Om ikke lenge skal elevene på Salg, service og reiseliv starte kafé på skolen vår, og tok derfor turen til Gamle Oppland på Harestua for å idémyldre og la seg inspirere til egen praksis.

Aktivere brukerkonto i Innlandet

For å kunne bruke våre digitale verktøy og tjenester, må du ha en Innlandet-brukerkonto.