Kantina

I kantina er det ny meny for hver uke, med både varmretter og påsmurt mat. Det serveres også gratis frokost for alle elever kl. 07.30 – 07.55.

Klikk for stort bilde

Åpningstider

Mandag – fredag kl. 07.30 –14.00

Ukesmeny uke 16

Vi legger ut ukesmenyene her på hjemmesiden.

Ukesmeny - Klikk for stort bildeUkesmeny Karoline Kand

Vi tilbyr

• salatbar
  • müsli- og yoghurtbar
  • ulike typer baguetter og bagels
  • dagens varmrett
  • frukt
  • vann med og uten kullsyre/smakstilsetning
  • yoghurt

Kontaktløs betaling

Kortterminalene i kantinen er åpnet for kontaktløs betaling, dvs. at du kan betale med VISA-kortet uten å taste kode.

Du kan handle for inntil 200 kroner ved å holde VISA-kortet over terminalen, forutsatt at du har et VISA-kort med denne muligheten. Aldersgrense for denne VISA kort-funksjonaliteten avhenger av hvilken bank du har VISA-kort fra.

Mer informasjon om kontaktløs betaling finner du på VISA sin nettside

Frokost i kantina - Hadeland videregående skole - Klikk for stort bilde

Kantina skal

• tilby sunn mat til en rimelig penge
  • fremme et variert kosthold og god helse
  • tilby mat og drikke, frukt og grønnsaker og være et sted der elevene kan ha med matpakke
  • være er en sosial møteplass for trivsel og godt læringsmiljø

Møtemeny

Leier du møterom hos oss kan du bestille møtemat i kantina. Eksterne som ønsker servering, kan kontakte kantineleder Øyvind Hagen for tilbud.

Trivselsregler

Vi forventer at alle tar ansvar for å holde det rent og ryddig i kantina og på skolen for øvrig. En ryddig skole er en trivelig skole!

• Søppel skal kildesorteres.
  • Servise skal settes på anvist plass.
  • Stolene skal festes under bordet når du forlater kantina.

Tips/tilbakemeldinger

Har du forslag til forbedringer eller andre tips, tar vi dem imot med stor takk!